Skip to main content
XS SM MD LG XL
WORD DÉ TALENTMAGNEET IN JOUW MARKT

Onze ambitie? Dat jouw bedrijf of organisatie makkelijker studenten werft  dan voor je met ons werkte. 

 

#1 Leuk is anders

De beste ervaringen draaien niet om moeilijke koffie, zitzakken, of pingpongtafels. Een geweldige ervaring is het resultaat van een effectieve aanpak, niet een voorwaarde daarvoor.

 

#2 One size fits niet all

Heb jij wel eens twee identieke bedrijven of samenwerkingsverbanden gezien? Daarom geloven wij niet in een one-size-fits-all aanpak. Wel geloven wij in grondigheid, herhaalbaarheid en tempo.

 

#3 Meer is niet altijd beter.

Het resultaat van een inspanning is niet altijd evenredig aan de omvang van die inspanning. Soms zijn het kleine dingen die een enorm effect kunnen hebben. Wij zoeken naar die kleine dingen, voordat we de zaak helemaal ondersteboven keren. Meer en groter is niet altijd beter.

 

#4 Sneller is juist wel beter.

Waarom in 50 pagina’s als het ook in 5 kan? En waarom een jaar als het ook in een maand kan?

 

#5 Soms moet je vertragen om te versnellen.

Snel dingen aanpakken is iets anders dan ad-hoc gaan rennen om te zien waar je onverwacht over een drempel struikelt. Wij zetten een stapje terug om kritisch te kijken waar in jouw bedrijf de échte drempels zitten. Die brengen we in kaart en daar bedenken wij oplossingen voor. Een marathon lopen in plaats van de 100 meter horden, daar streven wij naar.

 

#6 Wij maken je slimmer.

Jij moet het uiteindelijk zelf doen. Daarom zorgen wij ervoor dat je alles uiteindelijk ook zelf kunt. Wel zo handig. Lopen wij ook niet onnodig in de weg.

 

#7 We vullen het niet voor je in.

Keuzes over jouw bedrijf, team of organisatie maak je zelf. Wij helpen je met kennis en inzichten om die keuzes over betere ervaringen te maken. Wij weten alles over de ervaringen van studenten en over de technieken om jouw bedrijf slim in te richten, jij weet alles over jouw bedrijf of organisatie. Denk je beter dan ons te weten hoe jouw bedrijf werkt? Dan is dit waarschijnlijk ook zo. Even goede vrienden.

 

#8 Het begint bij het einde

Soms is het al helemaal helder wat de bedoeling is wanneer wij binnenkomen: ‘We hebben gewoon een nieuwe site nodig’, of we moeten ‘gewoon een cursus voor onze medewerkers’ plannen. Als dat het uitgangspunt is hoef je ons niet te bellen. Wij beginnen liever met het achterhalen van de echte vraag. Scheelt een hoop bijsturen verderop in een project. Eerst de berg opfietsen, dan afdalen en van het uitzicht genieten. Wel uitkijken in de bochten.

 

#9 Het zit tussen je oren

Jouw imago is niet het resultaat van wat jij bedenkt en maakt, het is hoe jouw aanpak bij studenten tussen de oren zit. De ervaring die de student helpt om te kiezen voor jouw bedrijf, dat is waar het om gaat. De vraag of je op genoeg stageplatforms staat met jouw aanbod, of de vraag of jouw bedrijf een pingpongtafel nodig heeft is daarbij geen doel, maar een middel. Het draait uiteindelijk om de ervaring van de student. En daarmee zijn we terug bij #1.

Gratis stageboek preview ontvangen?

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com